.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نا‌گفتنی‌هایی درباره "امگا ۳"

 شمال نیوز: انتخاب تغذیهٔ گیاهی که حاوی ویتامین‌های گروه B هستند، روح انسان را لطیف‌تر و خلق و خو را بهبود می‌بخشد.

دکتر کوروش جعفریان متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران بیان کرد: تغذیه قطعا با خلق و خو رابطه دارد، مواد غذایی حاوی املاح و ویتامین‌ها می‌تواند در بهبود خلق و خو تاثیر بگذارد.

وی خاطرنشان کرد: گیاه خواری که ماهی نمی‌خورد، منابع امگا ۳ را باید از کجا تامین کند و کمبود امگا ۳ در کاهش آرامش و اخلاق نیکو موثر است. در این میان کلم بروکلی و بعض از روغن‌های گیاهی حاوی امگا ۳ هستند، که روی سلامتی فرد تاثیر بسزایی دارند، با این وجود انتخاب تغذیه گیاهی کم در بهبود خلق و خو دخیل است.

این متخصص تغذیه با اشاره به اینکه «کم خونی» نیز موجب کاهش خلق و خوی انسان می‌شود، تصریح کرد: در گیاه خواران کمبود آهن بسیار مشاهده می‌شود و به مراتب افزایش می‌یابد. با این وجود این افراد گا‌ها از مکمل‌ها استفاده می‌کنند و باید تغذیه گیاهی مناسب‌تری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه افرادی که گیاه خواری را انتخاب می‌کنند، شاید ذاتا خوش خلق و لطیف باشند، گفت: گیاه خواری با انتخاب تغذیه گیاهی کمتر دچار خشونت شده و روح‌های لطیف‌تری دارند. خیلی از مواد گیاهی استفاده شده توسط این افراد حاوی ویتامین گروه B و اسید آمینه‌ها، روی و منیزیم هستند که تاثیر زیادی روی خلق و خو دارد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.